Βήματα υλοποίησης σεναρίου μαθήματος: Τα HOAXes και οι ψευδείς ειδήσεις στο εκπαιδευτικό περιβάλλον



1ο Βήμα. Στο κοινόχρηστο έγγραφο που δημιουργήθηκε στο Google Drive έχουν τοποθετηθεί τρεις γελοιογραφίες. Κάτω από την κάθε μια προσθέστε το δικό σας σχόλιο.
2ο Βήμα. Μελετήστε την είδηση/πληροφορία που αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο και προσπαθήστε να καταλάβετε με ποιον τρόπο ελέγχουμε την εγκυρότητα της είδησης/ πληροφορίας αυτής.
3ο Βήμα. Μελετήστε την είδηση/πληροφορία που αναφέρεται στον παρακάτω σύνδεσμο και προσπαθήστε να καταλάβετε με ποιον τρόπο ελέγχουμε την εγκυρότητα της είδησης/ πληροφορίας αυτής. Κάτω από την είδηση αφήστε ένα σχόλιο.
4ο Βήμα. Συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο το οποίο δημιουργήθηκε με σκοπό να μάθετε να διερευνάτε αν μια είδηση/ πληροφορία είναι αληθινή ή ψεύτικη.
5ο Βήμα. Μελετήστε τις ειδήσεις/ πληροφορίες οι οποίες αναφέρονται στο ενημερωτικό μας ιστολόγιο Τεκμήριο και σας έχουν κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση. Έπειτα,  τοποθετήστε τις ειδήσεις/ πληροφορίες που θα επιλέξετε σε θέσεις στο χάρτη μας ώστε να ελεγχθεί αν αυτές είναι αληθινές ή ψεύτικές.
6ο Βήμα. Ενημερωθείτε για τις «Πηγές Ελέγχου» τις οποίες χρησιμοποιήσαμε για να τεκμηριώσουμε την κριτική άποψη που σχηματίζουμε απέναντι στις ειδήσεις/ πληροφορίες.
7ο Βήμα. Στο κοινόχρηστο έγγραφο που δημιουργήθηκε στο Google Drive διατυπώστε, επώνυμα, τις απόψεις και τις αντιλήψεις σας σχετικά με τα HOAXes και τις ψευδείς ειδήσεις που μελετήσαμε. Αναφέρετε πως αντιμετωπίσατε τις «Πηγές Ελέγχου», σε ποια ζητήματα συμφωνείτε και ποια θέματα σας κάνανε να σκεφτείτε με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που σκεπτόσασταν μέχρι σήμερα.